۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
شناسایی ۱۵۱ واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال در استان همدان
استاندار همدان خبر داد:

شناسایی ۱۵۱ واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال در استان همدان

همدان - استاندار همدان با اشاره به شناسایی ۱۵۱ واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال در همدان، گفت: طی بررسی های به عمل آمده بخش قابل توجهی از این واحدها به دلیل عدم وجود اراده از مدار تولید خارج شده است.

به گزارش بازار و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با تاکید بر لزوم فعال بودن واحدهای تولیدی با حداکثر ظرفیت گفت: هیچ واحدی نباید تعطیل یا راکد باشد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در استان همدان ۱۵۱ واحد غیر فعال وجود دارد، گفت: طی بررسی های به عمل آمده بخش قابل توجهی از این واحدهای صنعتی به دلیل عدم وجود اراده از مدار تولید خارج شده است.

استاندار همدان گفت: باید با دقت بررسی و آسیب شناسی کرد که چرا تولید کننده پس از سرمایه گذاری از مدار تولید خارج شده است.

وی افزود: اگر موانعی موجود بوده که قابلیت رفع کردن آنها وجود دارد باید این موانع، با استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به قید فوریت برطرف شود.

وی گفت: واحدهایی که به دلیل تملک بانک ها از مدار تولید خارج شده اند باید هرچه سریع تر به افرادی که اهلیت دارند واگذار شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به لزوم فعالیت مستمر واحدهای تولیدی در طول سال گفت: برخی از واحدها به صورت فصلی فعالیت دارند که می توان با برنامه ریزی لازم برای ایام تعطیل نیز فعالیت جدید تعریف کرد.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha