۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
  ۴۰ گروه استارتاپی جدید امسال در مرکز فن‌بازار منطقه‌ای این شرکت جذب شدند
مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در گفتگو با بازار:

۴۰ گروه استارتاپی جدید امسال در مرکز فن‌بازار منطقه‌ای این شرکت جذب شدند

اراک--مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: ۴۰ گروه استارتاپی جدید درسال جاری در مرکز فن بازار منطقه ای این شرکت جذی شدند.

طیب میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار؛ هدف از تقویت استارت آپ‌ها با محوریت صنایع کوچک و متوسط و شهرک‌های صنعتی، توسعه کارآفرینی و تنوع بخشی به فعالیت های صنعتی نوظهور و استفاده از توان این ظرفیت هارا؛ در جهت بهبود فضای کسب وکار، افزایش سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های مکمل عنوان کرد.

وی اظهار داشت: شناسایی ایده‌های خلاق و نوآورانه و حمایت از استارت آپ‌ها در حوزه SMEها (بنگاه‌های کوچک و متوسط) و شهرک‌های صنعتی از برنامه‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی است.

میرزایی بیان کرد: باتوجه به نقش نوآوری و خلاقیت در توسعه صنعتی و لزوم تحقق انقلاب صنعتی چهارم شرکت شهرک‌های صنعتی همواره به دنبال تحقق افزایش رقابت‌پذیری، ارتقای فناوری و نوسازی صنایع استان موارد فوق بوده و برنامه‌ریزی‌های مدونی نیز در این حوزه تدوین شده است.

وی اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در چهارسال گذشته اقدام به شناسایی بیش از ۳۰ تیم استارت‌آپی کرده و با برگزاری سه رویداد استارت‌پ دمو سعی در معرفی این تیم‌ها به سرمایه‌گذاران را انجام داده است.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha