۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
سطح ظرفیت ایده‌های کشور ما در طراز جهانی است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سطح ظرفیت ایده‌های کشور ما در طراز جهانی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین جشنواره ایده‌های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی گفت: ضروریست ایده‌های نو، در زمینه اشتغال، سرمایه، بازار و فن آوری شناسایی شوند و نیاز آنان مرتفع شود.

به گزارش بازار، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون با اشاره به جمع آوری ۴ هزارو سیصد ایده در این جشنواره گفت: در عرصه ایده پردازی می‌بایست نیازهای کشور شناسایی و در ادامه ایده‌های نو با توجه به منابع مختلف کشور ارائه شود.

وی افزود: در رابطه با ثبت ایده‌ها دبیرخانه دایمی شکل گرفته و سامانه آن به صورت برخط موجود است.

وزیر تعاون با ضروری خواندن همکاری شرکت‌های تابعه تامین اجتماعی برای اجرایی شدن طرح‌های نو، گفت: این امر حتی ارتباط با شرکت‌ها در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دیگر را برای کسب نتیجه مناسب و درآمدزا می‌طلبد.

عبدالملکی، رتبه بندی و درجه بندی ایده‌ها را برای دسترسی آسان استفاده کنندگان از آن ایده و طرح نو به منظور اجرای عملیاتی آن خواستار شد.

وزیر تعاون، ضمن اعلام حمایت از ایده‌های نو در زمینه‌های مختلف سرمایه‌ای و حوزه اشتغال و اقتصاد، معرفی ایده‌ها به صاحبان سرمایه را خواستار شد.

وی با تاکید بر لزوم پشتیبانی از ایده‌های نو توسط دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی خاطرنشان کرد: ایده‌ها در کشور ما در سطح ظرفیت ایده‌هایی در طراز سطح جهانی است.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha