۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
احتمال آغاز روند صعودی سولانا | مقاومت بعدی روی ۱۱۶ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال آغاز روند صعودی سولانا | مقاومت بعدی روی ۱۱۶ دلار

آغاز روند صعودی سولانا منجر به عبور این ارز از مرز ۱۰۰ دلار و حرکت آن به سمت مقاومت بعدی آن یعنی ۱۱۶.۴ دلار شده است.

به گزارش بازار، افزایش احساسات مثبت در بازار رمزارزها در این هفته پیش بینی های مربوط به احتمال صعودی شدن قیمت سولانا را تقویت کرده است. جفت SOL/USDT پس از کاهش شدید قیمت خود طی هفته گذشته، اکنون در سومین روز بهبود خود قرار دارد. افزایش ۱۶.۴۱ درصدی روز دوشنبه با افزایش اندک ۰.۹۱ درصدی در روز سه شنبه همراه شد. با این حال، پیش‌بینی‌های صعودی قیمت سولانا تنها در صورتی قابل تحقق هستند که حرکت مثبت بیشتری از سوی خریداران به بازار تزریق شود.

صعود سولانا به شکل شکستن الگوی گُوِه در نمودار روزانه نمایان شده است. درست در زمانی که بازار کریپتو واکنش بیشتری نسبت به رویدادهای ژئوپلیتیکی واکنش نشان داده، تا عوامل فاندامنتال تاثیرگذار بر بازار رمزارزها، منجر به حرکت شدید قیمت سولانا در مقایسه با همتایان خود در روز دوشنبه شد.

بنیاد سولانا می گوید چندین رویداد فیزیکی را در سرتاسر جهان برای تشویق علاقمندان به اکوسیستم خود در دست اقدام دارد. نخستین رویداد قرار است به نام «خانه هکرها» در نیویورک، برلین، پراگ، باهاما و چندین شهر دیگر که هنوز نامی از آنها برده نشده برگزار خواهد شد. در جریان این رویداد، از هکرهای برتر جهان دعوت خواهد شد تا امنیت اکوسیستم سولانا را به چالش کشیده و از این راه، متخصصان این بنیاد بتوانند به باگ های احتمالی موجود بر سر راه امنیت این اکوسیستم پی ببرند.

پیش بینی چشم انداز قیمت سولانا

احتمال آغاز روند صعودی سولانا | مقاومت بعدی روی ۱۱۶ دلار


خروج از الگوی گوه در حال سقوط و حرکت به سمت روند بازگشت و تغییر مسیر نزولی، منجر به وقوع انفجار صعودی روز دوشنبه شده که نهایتا مقاومت ۹۷.۰۴ را از بین برد. در ادامه مسیر، گاوها یک حرکت بازگشتی به سمت پایین را به خوبی رد کردند تا یک روند صعودی دیگر برای هدف قرار دادن مقاومت ۱۱۶.۴۰ ایجاد کنند. قیمت های ۱۲۹.۸۷ و ۱۵۰.۲۴ دلار، اکنون مقاصد محتمل بعدی پیش روی سولانا هستند که در صورت عبور از مقاومت ۱۱۶.۴۰ دلار، این ارز محبوب بازار به سمت این نقاط حرکت خواهد کرد.

از سوی دیگر، تنها کاهش به زیر سطح ۷۹.۳۷ که در ۲۴ فوریه رخ داد، امکان افت بعدی را به سمت سطح حمایت ۶۵.۲۷ (پایین ترین سطح ۲۵ آگوست ۲۰۲۱) مطرح خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۸٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha