۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
انعقاد قرار داد بیمه تکمیلی ۴ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در ۶ ماه
رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد

انعقاد قرار داد بیمه تکمیلی ۴ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در ۶ ماه

بیات، رئیس هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی از انعقاد قرار داد بیمه تکمیلی ۴ میلیون بازنشسته در ۶ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش بازار، علی اصغر بیات، در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده این کانون در ۶ ماهه گذشته گفت: انعقاد قرار داد بیمه تکمیلی ۴ میلیون بازنشسته و افزایش ۸۰ درصدی تعهدات بیمه تکمیلی بخشی از این اقدامات است.

رئیس هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، همچنین از پرداخت ۳۲۰ هزار فقره وام بانکی ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد.

علی اصغر بیات، افزود: هم اکنون ۳۵۰ کانون شهرستانی و استانی بازنشستگان تأمین اجتماعی وجود دارد که کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی سیاستگذار مجموعه کانون‌ها است و پیگیری امور معیشت و درمان بازنشستگان را بر عهده دارد.

وی افزود: بحث درمان بازنشستگان یکی از اولویت‌های اصلی و اساسی این کانون است که به صورت مستمر از سوی همکارانم در کانون‌های سراسر کشور مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

بیات ادامه داد: در حوزه درمان نیز جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی، درمان رایگان دریافت می‌کنیم.

وی درباره اینکه بازنشستگان در بحث معیشت دچار مشکل هستند، تصریح کرد: به نمایندگی از جامعه بازنشستگان تأمین اجتماعی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان رئیس شورای عالی کار درخواست می‌کنیم در خصوص ماده ۴۱ و ماده ۱۱۱ تأمین اجتماعی که ۶۰ درصد بازنشستگان تحت پوشش سازمان تحت تأثیر تصمیمات شورای عالی کار هستند، نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

بیات ادامه داد: از مجلس انقلابی نیز انتظار داریم در بحث دائمی شدن لایحه همسان سازی که قبلاً به مجلس ارسال شده همکاری لازم را با جامعه بازنشستگان داشته باشند.

وی در خصوص بحث بدهی دولت به تأمین اجتماعی نیز افزود: امیدواریم با کمک مجلس بحث پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی نیز تسهیل شود.

کد خبر: ۱۳۸٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 0
      سلام . در مراکز ملکی کار دندانپزشکی اگر انجام میشه معرفی کنید. دندانپزشکی که در اولویت است. من فقط هزینه کردم چند ساله ولی یک ریال خدمات ندادن و قبول نمی کنند.
    • ناشناس IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      0 0
      چه فایده ی بیمه تکمیلی فقط از حقوق کم میشه وقتی پول دارو رو بیمه نمیده
    • سلمان اسدزاده IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      0 0
      سلام .چرا به کارمندان و بازنسشگان کشوری و فرهنگیان انهای که به جبهه رفتند مبلغی دریافت میکنند ولی بازنشستگان تامین اجتماعی و مستعمری بگیران دریافت نمی کنند لطفا راهنمایی بفرمائید متشکریم