۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
ضرورت حمایت حداکثری از بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از کرونا
استاندار تهران تاکید کرد؛

ضرورت حمایت حداکثری از بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از کرونا

تهران- استاندار تهران بر ضرورت حمایت حداکثری از بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حمایت از کسب و کارها اظهار داشت: رصد وضعیت بیمه بیکاری و حمایت و مساعدت حداکثری از بنگاه‌هایی که در زمان کرونا آسیب دیده اند از اقدامات مهمی است که در دستور کار قرار گرفته است.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر در استان تهران برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند افزود: برای حفظ اشتغال و کمک به بنگاه های اقتصادی برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

استاندار تهران با اشاره به طرح فاصله گذاری هوشمند اظهار داشت: یکی از اثربخش ترین و مؤثرترین اقدامات جهت حذف چرخه بیولوژیکی ویروس کرونا رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی است که در تهران تا ۳۰ فروردین تداوم دارد و در استان‌های دیگر به عنوان فاصله گذاری هوشمند در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: در سطح دنیا جهت مهار و کنترل این بیماری دو تجربه وجود دارد که یکی انجام تست‌های فراوان است که کره جنوبی و آلمان در این زمینه پیشتاز هستند و دیگری راهبرد در خانه ماندن و حذف چرخه انتقال ویروس که راه حل دوم در کشور ما پیاده شده که تاکید و نظارت سبب اثربخشی مؤثر این راهبرد شده است.

استاندار تهران سپس بیان کرد: تهران ویژگی‌های خاصی دارد از یک سو هنوز برخی از مسافرین به طور کامل باز نگشته اند، از سوی دیگر با توجه به جمعیت و تراکم جمعیتی زیاد نسبت به سایر استان‌ها شرایط خاصی دارد که با توجه به این مسائل اقدامات توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی و مسئولان پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۱۳٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha