۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳
«مالیات» سنگ بزرگ پیش پای صنف طلا و جواهر همدان
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

«مالیات» سنگ بزرگ پیش پای صنف طلا و جواهر همدان

همدان - غلامی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان بزرگترین مشکل صنف طلا و جواهر را بحث مالیات دانست و گفت: مالیات های این صنف شفاف نیست و مالیات های اخذ شده از این صنف به نسبت درآمد آن ها مضاعف است.

مهدی غلامی در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت بازار طلا در همدان اشاره کرد و گفت: این روزها وضعیت طلا به سمت و سویی رفته که رونق چندانی را نمی توان در بازار مشاهده کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان با اشاره به اینکه صنف طلا و جواهر در کنار این وضعیت با مشکلاتی دیگر نیز روبرو هستند؛ اظهار کرد: باید وضعیت مالیات در این عرصه به خوبی مشخص و روشن شود.

وی با بیان این موضوع بزرگترین مشکل صنف طلا و جواهر را بحث مالیات دانست و اضافه کرد: مالیات های این صنف شفاف نیست و مالیات هایی که اداره مالیات از این صنف می گیرد به نسبت درآمد آن ها مضاعف است.

غلامی عنوان کرد: همکاران ما همیشه به این بحث اعتراض دارند و با توجه به بحث اصلاح قانون منتظریم تا اداره دارایی نیز نرم افزارهای خاص خود را معرفی کند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان عنوان کرد: با این روند، همکاران ما می توانند بر اساس این نرم افزارها، فاکتورهای خرید را صادر کنند؛ زمانی که فاکتورها سیستمی باشد مستقیماً به اداره مالیات وصل شده و دیگر فاکتور دستی صادر نمی شود بنابراین مالیات شفاف و مشخص است.

وی اضافه کرد: سال گذشته تعدادی از همکاران ما به دلیل مشکل مالیات نسبت به جمع آوری کار و کسب خود اقدام کردند اما خوشبختانه امسال با این مشکل رو به رو نبودیم و ابطال پروانه کمتری داشتیم.

کد خبر: ۱۳۸٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha