۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
افزایش بی سابقه کیف پول های فعال بیت کوین به بالاترین میزان طی ۴ سال گذشته
گلسنود اعلام کرد؛

افزایش بی سابقه کیف پول های فعال بیت کوین به بالاترین میزان طی ۴ سال گذشته

آمارهای منتشر شده در زمینه داده های بلاکچینی نشان می دهند کیف پول های بیت کوین با موجودی سفر، به کمترین میزان خود طی ماه فوریه رسیده که نشانگر احساسات مثبت بازار در خصوص این ارز دیجیتال محبوب است.

به گزارش بازار، آمارهای منتشر شده در زمینه داده های بلاکچینی نشان می دهند کیف پول های بیت کوین با موجودی سفر، به کمترین میزان خود طی ماه فوریه رسیده که نشانگر احساسات مثبت بازار در خصوص این ارز دیجیتال محبوب است.

علاوه بر این، مالکین کیف پول هایی که دارای مانده بیت کوین مثبت هستند به طور فزاینده ای بیت کوین های خود را حفظ کرده و از انتقال آنها به صرافی ها خودداری می کنند. بر اساس داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین «گلسنود»، مقدار عرضه در گردش بیت‌کوین اکنون به بالاترین حد خود طی چهار سال اخیر یعنی کمی بیش از ۲.۸ میلیون بیت کوین رسیده است.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی گلسنود، تعداد آدرس‌های بیت کوینی با تراز غیر صفر تا اواسط سال ۲۰۲۱ به نسبت سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ افزایش شدیدی داشته و به بالای ۳۵ میلیون آدرس فعال افزایش یافته است.

گفتنی است، افزایش ناگهانی عرضه بیت کوین که آخرین بار بین سه تا پنج سال پیش رخ داده بود، همزمان با اوج آخرین بازار افزایشی در ابتدای سال ۲۰۱۸ است.

به گفته گلسنود، در میان آدرس‌هایی با موجودی غیر صفر، ۸۱۷۴۴۵ مورد از آنها حداقل یک بیت کوین کامل داشته که بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته در ۲۸ فوریه محسوب میشود.

علاوه بر گلسنود، بسیاری از موسسات تحقیقاتی فعال دیگر در زمینه بلاکچین نیز آماری مشابه و جالب را در همین زمینه منتشر کرده اند. به عنوان مثال،موسسه FSInsight در تاریخ ۹ فوریه گزارش داد که ۷۵ درصد از عرضه بیت کوین در گردش، برای مدت طولانی جابجا نشده است.

آشفتگی های سیاسی در کانادا و اوکراین در ماه فوریه نیز پتانسیل بیت کوین به عنوان ابزاری برای مقابله با تورم اقتصادی فزاینده را افزایش داده است. برخی از کانادایی ها بیت کوین را برای محافظت از سرمایه های خود در برابر مسدود شدن پذیرفته اند، در حالی که دولت اوکراین اکنون با افزایش تنش ها در این کشور، اقدام به دریافت کمک های بین المللی با استفاده از بیت کوین و اتریوم کرده است.

هر بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۳۷,۸۲۷ دلار معامله می شود که حدود ۴۵ درصد نسبت به ۱۰ نوامبر کاهش یافته است.

کد خبر: ۱۳۸٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha