۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
۲۲ روستای استان ایلام نیازمند اعتبار برای آبرسانی هستند
معاون استاندار ایلام:

۲۲ روستای استان ایلام نیازمند اعتبار برای آبرسانی هستند

ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در حال حاضر ۲۲ روستای استان ایلام نیازمند اعتبار برای آبرسانی هستند.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید آب و فاضلاب استان در محل این شرکت اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان انجام شده است.

وی افزود: طی سال های گذشته با تامین اعتبارات لازم ۱۲۲ روستا در استان که آبرسانی سیار انجام می شد، به شبکه پایدار آب متصل شدند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۲ روستای دارای آبرسانی سیار در استان وجود دارد، تصریح کرد: برای تامین آب پایدار این روستاها نیازمند اعتبارات ملی و توجه ویژه مسئولان کشوری هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بیان کرد: یکی از مهمترین نیازهای استان آبرسانی پایدار به شهرستان مهران و ملکشاهی است که این مهم نیز با توجه به هزینه های بالا، نیازمند اعتبارات ملی است.

وی افزود: پروژه آبرسانی به شهرستان ملکشاهی در دست اجراست و قرار است از طریق سامانه گرمسیری شهرستان مهران نیز از آب پایدار برخوردار شود.

نعتی اظهار کرد: خود شهر ایلام نیز در تابستان با کمبود آب مواجه است و باید از ظرفیت های سد چم گردلان برای رفع این مشکل استفاده بیشتری شود.

کد خبر: ۱۳٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha