۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
ضرورت تجمیع شبکه‌های اقتصادی صدا و سیما و راه اندازی شبکه های کارآفرینی
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس مطرح کرد

ضرورت تجمیع شبکه‌های اقتصادی صدا و سیما و راه اندازی شبکه های کارآفرینی

گودرزی، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: ضروری است شبکه های تلویزیونی ایران کالا و رادیویی اقتصاد تجمیع و به شبکه های کارآفرینی و اشتغال تبدیل نام داده شود تا بسیج اجتماعی ایجاد شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ارسال نامه ای به جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، در تشریح آن گفت: علیرغم ظرفیت‌های کم نظیر موجود، بیکاری مهمترین مشکل کشور است و مهمترین تکلیف همه دلسوزان ملت، نظام و کشور تلاش برای ارتقای اشتغال و معرفی نوآوری ها و تقویت فرهنگ اشتغال و آشنایی با کارآفرینان و هم افزایی همه بخش ها در این راستا است.

وی افزود: هر چند سازمان صدا و سیما با ایجاد و تاسیس شبکه های تلویزیونی ایران کالا، رادیو اقتصاد و تولید برنامه های متعدد در این حوزه به صورت گسترده تلاش داشته است اما برای تمرکز بر اشتغال و تبدیل آن به نهضتی فراگیر و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب ضروری است شبکه های تلویزیونی ایران کالا و رادیویی اقتصاد تجمیع و به شبکه های کارآفرینی و اشتغال تبدیل نام داده شود تا بسیج اجتماعی ایجاد شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم یادآور شد: رهبر معظم انقلاب طی دو هفته اخیر از عملکرد رسانه در مورد تولید گلایه کردند و نیاز است در این رابطه انسجام لازم ایجاد و برنامه های پراکنده صدا و سیما در این حوزه منسجم شود.

کد خبر: ۱۳۷٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha