۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
تامین بسته اعتباری لازم برای ایجاد ۵۰۰ هزار شغل توسط کمیته امداد
عضو کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس عنوان کرد

تامین بسته اعتباری لازم برای ایجاد ۵۰۰ هزار شغل توسط کمیته امداد

عضو کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس گفت: به منظور حمایت از کمیته امداد برای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال آینده، بسته اعتباری لازم در بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی خواهد شد.

به گزارش بازار، علی حدادی، نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با دستور شورای عالی اشتغال مبنی بر ایجاد ۵۰۰ هزار شغل توسط کمیته امداد، گفت: مجلس بسته حمایتی لازم را در اختیار کمیته امداد قرار خواهد داد، زیرا به طور قطع ایجاد این تعداد شغل، نیازمند بودجه معینی است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: کمیته امداد از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهادهای جمهوری اسلامی در بحث محرومیت‌زدایی است و هر چقدر به این نهاد بودجه بدهیم باز هم کافی نیست، حتما این بودجه لازم را در اختیار کمیته امداد قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که باید کمیته امداد از توان کافی برای اجرای برنامه‌های خودش برخوردار باشد. ما باید به کمیته امداد کمک کنیم که بتواند اشتغال پایدار در کشور ایجاد کند.

حدادی با تقدیر از مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد افزود: اشتغال موقت فقط به کشور ضربه می‌زند و هیچ سود و منفعت دیگری ندارد. امیدوارم مجلس یازدهم مصوبات مناسبی را در صحن علنی به تصویب برسانند.

کد خبر: ۱۳۷٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha