۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
۴۰۰۰ مددجوی کمیته امداد گلستان در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کردند
مدیرکل کمیته امداد گلستان:

۴۰۰۰ مددجوی کمیته امداد گلستان در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کردند

گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: تاکنون چهار هزار و ۷۰ مددجوی کمیته امداد گلستان در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده و ممکن است تا پایان طرح ۵۰۰ نفر دیگر به آن اضافه شوند.

عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در ۱۱ ماهه امسال، ساخت دو هزار و ۲۸۱ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گلستان در دستور کار قرار گرفت که ۱۵۴ واحد آن در دهه فجر افتتاح شد و ۲۴۸ مورد هم در ۱۴ اسفند به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان این که طی این مدت هزار و ۶۴۱ واحد هم تعمیر شد، افزود: کل منابع اختصاص یافته در حوزه مسکن برای مددجویان کمیته امداد در سال جاری، ۸۰ میلیارد تومان بوده که ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض پرداخت شده و ۲۰ میلیارد تومان هم در قالب تسهیلات بوده است.

وی بیان کرد: طبق آخرین آمار ۱۳ هزار و ۱۸۰ خانوار مددجوی کمیته امداد گلستان نیازمند سرپناه بوده که هشت هزار نفر آنها در روستاها و پنج هزار و ۱۸۰ خانوار هم در شهرها ساکن هستند.

طبق گفته بابایی مهم ترین مشکلات مددجویان در شهرها نداشتن زمین و در روستاها هم مسکن فرسوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان در خصوص ثبت نام مددجویان در طرح ملی مسکن گفت: تاکنون چهار هزار و ۷۰ مورد ثبت نامی داشتیم که ممکن است تا پایان طرح ۵۰۰ نفر دیگر به آن اضافه شوند.

وی اعلام کرد: جزئیات طرح مشخص نیست و ممکن است برای دهک های پایین اقساط پایین تری در نظر گرفته شود زیرا پرداخت این اقساط برای مددجویان کمیته امداد بسیار سنگین است.

کد خبر: ۱۳۷٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha