۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
نظارت بر بازار تشدید می شود/ فعالیت ۱۰۰ هزار واحد صنفی در کرمان
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان:

نظارت بر بازار تشدید می شود/ فعالیت ۱۰۰ هزار واحد صنفی در کرمان

کرمان- میری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید گفت: نظارت بر وضعیت بازار تشدید می شود.

ارسلان میری در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص نظارت بر بازار اظهار کرد: در سطح استان کرمان بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی خرد و عمده فروش وجود دارد که در مقابل تعداد بازرس ها محدود است.

وی گفت: با وجود اینکه بازرسی ها تشدید شده اما به حد کفایت نیست اما دستگاه های متولی در حد توانشان این مساله را دنبال می می کنند و ما به عنوان مرجع رسیدگی موظف هستیم برابر قوانین و مقررات اقدام کنیم. البته برخی از قوانین بازدارندگی لازم را ندارد که در حال اصلاح است و امیدواریم هر چه سریعتر این قوانین اصلاح شده ابلاغ و لازم الاجرا شود.

میری ابا اشاره به انجام گشت های مشترک افزود: از ۱۴ اسفندماه جاری نظارت ها تعزیرات به صورت ویژه تری دنبال می شود به بازرسان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی هم ابلاغ شده است که از یکم اسفند بازرسی ها و نظارت خود در زمینه کالاهای اساسی را تشدید کنند.

وی گفت: با این وجود شاید این بازرسی ها کفاف نیاز استان را ندهد و نیاز است مردم در زمینه برخورد با گرانفروشی در کنار ما قرار بگیرند و از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی موارد تخلف را گزارش دهند. چنانچه واحد تولیدی متخلف خارج از استان باشد هم به صورت نیابتی پرونده را پی گیری می کنیم.

کد خبر: ۱۳۷٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha