۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
تیم بازرسی ستاد تنظیم بازار همدان نظارت‌ها را تشدید می کنند
استاندار همدان:

تیم بازرسی ستاد تنظیم بازار همدان نظارت‌ها را تشدید می کنند

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه تیم بازرسی ستاد اقدام مشترک تنظیم بازار نظارت‌های خود بر بازار را تشدید خواهند کرد، گفت: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد تنظیم بازار همدان ضمن تقدیر و تشکر از اتحادیه‌ها و اصناف و بازاریان در راستای همراهی و همسویی با ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: تامین میوه شب عید، نظارت و کنترل بر عرضه میوه با قیمت عادلانه به مردم از برنامه‌های این روزهای مسئولان مربوطه است که به طور دقیق و شبانه‌روز پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه با مراکز میوه و تره‌بار تا پیش از شروع سال جدید در تمام نقاط مختلف شهرهای استان احداث خواهند شد، گفت: با همکاری شهرداری، ایجاد مراکز بازارچه‌های میوه و تره‌بار در شهر همدان و سایر شهرستان‌ها رشد و پیشرفت قابل قبولی پیدا کرده است.

استاندار همدان گفت: تولیدکننده‌ها می‌توانند به صورت مستقیم در ارتباط با مردم، محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال تیم بازرسی ستاد اقدام مشترک تنظیم بازار، نظارت‌های خود را تشدید خواهند کرد، افزود: هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی استان در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه ذخایر خوبی در زمینه کالاهای اساسی در استان همدان وجود دارد که در حال توزیع است، گفت: با همراهی و همسویی مجموعه مدیریتی استان می‌توان مشکلات مردم را رفع کرد.

کد خبر: ۱۳۷٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha