۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
۱۳۸ شرکت‌ و کارخانه صنعتی سمنان تسهیلات دریافت کردند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

۱۳۸ شرکت‌ و کارخانه صنعتی سمنان تسهیلات دریافت کردند

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گفت: طی سال گذشته ۱۳۸ شرکت صنعتی تحت پوشش شهرک‌های صنعتی استان توانستند تسهیلات رونق تولید را دریافت کنند.

حسن آل‌بویه در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی تولید در سال گذشته که به نام رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده بود، در دستور کار شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز قرار گرفت، بیان کرد: رفع موانع تولید یکی از محورهایی بود که این شرکت توانست در زمینهٔ آن اقدامات خوبی را طی سال ۹۸ انجام دهد.

وی از معرفی واحدهای صنعتی تولیدی شاغل در شهرک‌های صنعتی استان سمنان برای دریافت تسهیلات بهین یاب و رونق تولید و همچنین تبصره ۱۸ خبر داد و ابراز کرد: در سال گذشته توانستیم شاهد معرفی واحدهای تولیدی خوبی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات باشیم که از بین شرکت‌های معرفی‌شده، ۱۳۸ شرکت توانستند تسهیلات خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان که تحت نظارت شرکت شهرک‌های صنعتی هستند، پرداخت شد.

آل‌بویه با بیان اینکه این تسهیلات در قالب وام‌های رونق تولید و تبصره ۱۸ بوده‌اند، تأکید کرد: رونق تولیدات ملی و داخلی هدف شهرک‌های صنعتی از معرفی واحدها برای دریافت وام است.

وی با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید در سال ۹۸ توانست به شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی کمک کند که از ورشکستگی نجات پیدا کنند، بیان کرد: این تسهیلات سبب شد تا توان تولیدی بسیاری از کارخانه‌ها نیز افزون شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه ۱۸ مجموعه شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد، تأکید کرد: این شهرک‌های صنعتی در کنار نواحی اقتصادی ویژه گرمسار و دامغان و ... توانسته‌اند نقش ویژه‌ای در تولید داخلی و به‌خصوص اشتغال‌زایی ایفا کنند.

کد خبر: ۱۳٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha