۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی در زنجان برپا می شود
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی در زنجان برپا می شود

زنجان-ارجمند،مدیرکل میراث فرهنگی زنجان،گفت: بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی در استان زنجان برپا می شود و برای ایجاد این بازارچه‌ها در مبادی ورودی شهر، کارهای خوبی را با مشارکت شهرداری‌ها انجام خواهیم داد.

امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از مشاغل به ویژه مشاغلی که زیرمجموعه حوزه گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد، آسیب زیادی ببیند.

وی اظهار کرد: در همین راستا حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده در کنار ایجاد نشاط اجتماعی و نیز هدایت سفر به مناطق ایمن از جمله رویکردهای اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: زنجان به لحاظ برخورداری از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی جزو استان‌هایی است که می‌تواند میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران در عید نوروز است.

ارجمند تاکید کرد: تمام تمهیدات لازم در راستای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ستاد خدمات نوروزی در استان برپا می شود،ابراز داشت: تاکید بیشتر ما تردد درون استانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از ایجاد بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی در استان خبر داد و ابراز کرد: می‌توان برای ایجاد این بازارچه‌ها در مبادی ورودی شهر، کارهای خوبی را با مشارکت شهرداری‌های استان انجام خواهیم داد.

کد خبر: ۱۳۷٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha