۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
مانع‌تراشی سازمان غذا و داروی سمنان در راه تولید محصولات خانگی دامغان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مانع‌تراشی سازمان غذا و داروی سمنان در راه تولید محصولات خانگی دامغان

دامغان- علیزاده برمی، نماینده دامغان در مجلس با انتقاد تند از سازمان غذا و داروی استان سمنان گفت: مانع‌تراشی این سازمان مانع اصلی در تولید محصولات خانگی دامغان است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه بازدید از شرکت تعاونی و شیرینی دامغان ضمن انتقاد شدید از مانع تراشی در بخش های تولیدی بیان کرد: مانع‌تراشی سازمان غذا و داروی سمنان مانع اصلی تولید محصولات خانگی دامغان است.

وی با بیان اینکه مانع تراشی‌های سازمان غذا و داروی استان در مسیر تولیدات خانگی انگیزه تولید کنندگان را تضعیف می کند، افزود: مراتب این اعتراض طی تماس تلفنی با معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان و سرپرست دانشگاه پزشکی سمنان اعلام شد و منتظر رسیدگی به موضوع هستیم.

نماینده دامغان همچنین گفت: شرکت تعاونی رابطین بهداشت دامغان در محیطی کاملا بهداشتی برای حدود ۲۰ نفر از بانوان دامغانی در زمینه تولید شیرینی‌های خانگی ایجاد اشتغال کرده که با وجود کیفیت محصولات و داشتن مشتری از استان‌های مختلف، به دلیل مانع‌تراشی سازمان غذا و داروی استان، هنوز سیب سلامت دریافت نکرده است.

علیزاده برمی گفت: بر اساس برآوردها، شهرستان دامغان ظرفیتی نزدیک به یک هزار شغل پایدار در حوزه تولید شیرینی‌های خانگی را دارد که در حال حاضر اصلی‌ترین مانع در این راستا، کارشکنی‌ مسئولان مربوطه و عدم واگذاری سیب سلامت است.

به گزارش بازار، اشاره علیزاده برمی به موضوع سیب سلامت و بروکراسی و شرایط بسیار دشوار آن است که رسانه تحلیل بازار در سلسله تولیدات خبری و گزارش هایی به این موضوع پرداخته است که می توانید مشروح یکی از این گزارش ها را با کلیک بر روی لینک مقابل مشاهده کنید: کارشناس اقتصادی: تغییر کارکرد روستا و شهر مهمترین معضل تولید در استان سمنان است

کد خبر: ۱۳۷٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha