۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
۷ هزار قلم کالا مشمول درج قیمت تولیدکننده قرار گرفت
معاون وزیر صمت در گفت‌وگو با بازار؛

۷ هزار قلم کالا مشمول درج قیمت تولیدکننده قرار گرفت

بوشهر- تابش معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور گفت: ۷ هزار قلم کالا مشمول درج قیمت تولیدکننده قرار گرفت.

عباس تابش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تثبیت بازار و ایجاد آرامش در بازار از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران وزارت صمت است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: فروشگاه‌های عرضه اقلام اساسی باید نهایت دقت و حساسیت را در بحث قیمت‌ها داشته باشند و در زمینه درج قیمت کالا به گونه‌ای که اعتماد مشتریان فراهم شود باید اقدام کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی، نبود شفافیت در قیمت‌گذاری کالاها از دغدغه‌های جدی مصرف‌کنندگان است که باید تدبیری اساسی برای این مساله شود.

تابش تصریح کرد: با تلاش و فعالیت مستمر صورت گرفته، مستندات فروش تولیدکنندگان برای بیش از ۸۰ هزار قلم کالا به دست آمده و البته در برخی از کالاها، اختلاف قیمت بسیار بالایی وجود داشته است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور ابراز داشت: با بررسی‌های دقیق صورت گرفته و در راستای جلب رضایت خاطر مصرف‌کنندگان و به منظور همگانی کردن نظارت بر فروش، ۷ هزار قلم کالا مشمول درج قیمت تولیدکننده قرار گرفته است.

تابش گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت بازار و ایجاد ثبات در قیمت‌ها بهره می‌بریم و امیدواریم مردم نیز رضایت لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: در سفر به استان بوشهر، جلسات مختلفی با مسئولان استان و همچنین بازدیدهایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خواهیم داشت و امیدواریم در راستای بهبود وضعیت بازار، گام‌های موثری برداشته شود.

کد خبر: ۱۳۷٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha