۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
عرضه مرغ سایز بالا به‌صورت قطعه‌بندی در بازار استان سمنان/ قیمت واقعی می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

عرضه مرغ سایز بالا به‌صورت قطعه‌بندی در بازار استان سمنان/ قیمت واقعی می‌شود

سمنان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان از تداوم خرید مرغ تا رسیدن به قیمت واقعی در استان خبر داد و گفت: مرغ سایز بالا به‌صورت قطعه‌بندی در بازار استان عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن میرعماد ظهر یک‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات مرغداران استان سمنان به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه برخی مرغداران مجبور هستند مرغ‌های آماده کشتار را پایین‌تر از قیمت‌های تمام‌شده به‌فروش برسانند، اظهار داشت: مرغ سایز بالا به‌صورت قطعه‌بندی در بازار استان عرضه می‌شود.

وی بابیان اینکه خرید مرغ سایز تا رسیدن به قیمت واقعی مرغ زنده ادامه دارد، افزود: تنظیم بازار مرغ یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که با آن روبه‌رو هستیم و برای رفع این مشکل کشتار مرغ سایز باهدف تنظیم بازار مرغ در استان سمنان جمع‌آوری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به اینکه بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت کشتارگاه‌های استان از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود، ابراز کرد: در حال حاضر اقدامات برای جمع‌آوری مرغ سایز در کشتارگاه‌ها در حال انجام است.

میرعماد با تأکید بر لزوم جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران بیان کرد: انجام هماهنگی لازم بین کشتارگاه‌های طیور، شرکت پشتیبانی، دامپزشکی و اتحادیه مرغداران استان سمنان در دستور کار است.

کد خبر: ۱۳٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha