۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
افزایش ۲۱ درصدی دستمزد کارگران قابل قبول نیست
منتخب مردم نوشهر و چالوس در گفتگو با بازار:

افزایش ۲۱ درصدی دستمزد کارگران قابل قبول نیست

نوشهر - منتخب مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم با تاکید به لزوم توجه به قشر کارگر گفت: افزایش کم دستمزد کارگران متناسب با تورم نبوده و قابل قبول نیست.

محمدعلی محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره ضرورت اولویت های مجلس یازدهم با توجه به شرایط موجود اقتصادی کشور گفت: پرداختن به مسائل معیشت و اقتصاد مردم باید در صدر اولویت های مجلس بعدی قرار گیرد.

وی توجه به رفاه و اشتغال جوانان را از دیگر نیازمندی های اقتصادی در کشور و استان بیان کرد و گفت: مجلس و دولت باید طرح های ویژه ای برای رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم در پیش گیرند.

محسنی همچنین با اشاره به اینکه اقشار و صنوف زیادی بر اثر کرونا دچار آسیب شده اند، اظهار داشت: باید برای حمایت از این اقشار و اصناف برنامه های عملیاتی و مدون در نظر گرفته شود و کارگران از جمله اقشار ضعیفی هستند که توجه به آنان دغدغه مجلس نیز به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه کارگران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزایش کم دستمزد کارگران را متناسب با تورم و آن را قابل قبول نداست و گفت: برای بررسی مشکلات اقتصادی، نشست هم اندیشی بین منتخبان مردم استان در مجلس یازدهم برگزار شده است.

محسنی بندپی اشتغال و مسائل اقتصادی دهک های پایین جامعه را محور نشست هم اندیشی برشمرد و با اشاره به اینکه برای عملیاتی شدن شعار سال باید به تولید توجه کرد، افزود: وحدت ملی و تعامل بین دولت و مجلس می تواند بستر مورد نیاز برای تحقق شعار را فراهم کند.

کد خبر: ۱۳٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha