۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
پروژه آزادراه شرق تهران اجرا خواهد شد| تسهیل در مسیر دسترسی به گرمسار
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

پروژه آزادراه شرق تهران اجرا خواهد شد| تسهیل در مسیر دسترسی به گرمسار

گرمسار- مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: پروژه آزادراه شرق تهران با اتصال آزادراهی تهران به شریف آباد اجرایی خواهد شد تا مسیر دسترسی به گرمسار تسهیل شود.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با از احداث آزادراه شرق تهران خبر داد و بیان کرد: پروژه آزادراه شرق تهران با اتصال آزادراهی تهران به شریف آباد گره ترافیکی شرق تهران را باز خواهد کرد همچنین می تواند به مزیت های دسترسی به گرمسار برای سرمایه گذاران بیفزاید.

وی بیان کرد: بیشترین ترافیک شرق تهران در حدفاصل شریف آباد تا تهران ایجاد می شود که سال ها است موجب اتلاف وقت و هزینه مردم منطقه گرمسار و دیگر مسافران شرق کشور در سفر به پایتخت می شود لذا این طرح می تواند تردد را تسهیل کند.

این عضو خانه ملت همچنین گفت: این پروژه که با تعیین سرمایه گذار، توسط وزیر راه و شهرسازی جهت تصویب نهایی به هیات وزیران ارائه شده به آزادراه غدیر(گذرگاه جنوبی تهران) نیز متصل خواهد شد.

مطهری با بیان اینکه گرمسار قطب صنعتی استان سمنان است، تاکید کرد: ۵۵ درصد از صنایع استان سمنان در این شهرستان واقع شده و لذا دسترسی به تهران می تواند در توسعه صنعتی گرمسار موثر باشد.

کد خبر: ۱۳۷٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha