۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
خانه احسان در ۳ منطقه محروم ایلام ایجاد شد
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام:

خانه احسان در ۳ منطقه محروم ایلام ایجاد شد

ایلام- معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام از راه‌اندازی خانه‌ احسان در سه محله‌ شهر ایلام با هدف کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام، یدالله عزیزی بیان کرد: در مرحله نخست این طرح سه خانه احسان در محله های بانبرز، بانبور و چالیمار شهر ایلام با هدف توانمندسازی ساکنان مناطق محروم و حاشیه‌ای راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی خانه احسان با شناسایی افراد دارای حرفه در زمینه‌های مختلف با ایجاد کارگاه نسبت به توانمندسازی و ایجاد اشتغال آنها اقدام می‌کند، تاکید کرد: خانه‌های احسان در تمام زمینه‌ها از جمله اشتغال، درمان و بهداشت، عمران و توانمندسازی معلولان به صورت جدی در حال فعالیت است.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام یادآور شد: پس از شناسایی افراد دارای حرفه و توانمند توسط گروه‌های جهادی خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افراد را جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌کنند.

عزیزی با اشاره به اینکه راه‌اندازی خانه احسان در شهرهای لومار و ایوان در دست اقدام است، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تمام توان در راستای محرومیت زدایی از چهره و سیمای استان پای کار است.

کد خبر: ۱۳۷٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha