۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریالی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریالی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان

همدان - چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان از سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریالی این ستاد طی سال جاری در این استان خبر داد.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدامات ارزنده ای در حوزه های اقتصادی و خدمات اجتماعی توسط بنیاد برکت و بنیاد اجتماعی احسان در سطح کشور به انجام رسانده که استان همدان نیز از آن بهره مند بوده است، به تشریح این اقدامات طی یک سال اخیر پرداخت.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۷۵ باب مدرسه با ۴۰۴ کلاس درس با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال در استان همدان ساخته و تجهیز شد، گفت: همچنین ۵۰۰ میلیون تومان در شهریور ماه امسال به مدرسه ۱۸ کلاسه اوتیسم همدان پرداخت شد.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان در ادامه با بیان اینکه اهدا ۲۹ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا نیز از اقدامات سال جاری است، افزود: نوروز سال ۱۴۰۰ تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ بسته مواد خوراکی با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در اختیار اقشار آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

چهاردولی در ادامه به اجرای طرح احسان رمضانه اشاره کرد و افزود: در این طرح نیز بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ بسته مواد خوراکی با ارزش ۱۹ میلیارد ریال در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد و علاوه بر این در راستای کمک های مومنانه توزیع مرغ - پویش احسان غدیر، ۳۰ هزار پرس غذا با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین محرومین توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله ششم رزمایش احسان و همدلی - بسته غذایی، پنج هزار و ۱۰۰ بسته با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال برای محرومین تهیه شد، عنوان کرد: همچنین در پویش مشق احسان پنج هزار و ۳۰۰ بسته با ارزش ۱۰ میلیارد ریال بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان از سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریالی این ستاد طی سال جاری در این استان خبر داد و بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ در قالب رزمایش های احسان و همدلی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک های مومنانه، ۱۰۷ دستگاه ویلچر ویژه کودکان زیر ۱۴ سال زیر پوشش بهزیستی به این افراد اهدا شد

کد خبر: ۱۳۷٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha