۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد تومانی مخابرات منطقه کردستان در شهرستان سقز
مدیرمخابرات منطقه کردستان خبر داد:

سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد تومانی مخابرات منطقه کردستان در شهرستان سقز

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد و۱۰۰میلیون تومان برای اجرای ۵۵ پروژه مخابراتی در شهرستان سقز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت افزود: این پروژه ها در چهار حوزه شبکه کابل و فیبرنوری، انتقال، سوئیچ و شبکه ارتباطات سیار اجرا شده است .

وی ضمن تشریح اقدامات فنی و اجرای پروژه های مذکور در شهرستان سقز، عنوان کرد: در شبکه ارتباطات سیار ۱۰ پروژه، در حوزه سوئیچ و سیستم های مخابراتی ۱۸ پروژه، حوزه شبکه کابل دو پروژه و در حوزه انتقال نیز ۲۵ پروژه به بهره برداری رسیده است.

وی اظهارداشت: این پروژه ها شامل ایجاد مراکز جدید و حذف تجهیزات قدیمی، اجرای تکنولوژی های جدید تلفن همراه ۳G,۴G) ، ایجاد سایتهای جدید تلفن همراه ، توسعه ADSL، اجرای فیبر دسترسی،نصب تجهیزات و CWDM است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: پروژه های مذکور در نقاط شهری و روستایی شهرستان سقز به منظور توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابراتی و تقویت سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه به مشتریانِ مخابراتی با سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در قالب ۵۵ پروژه اجرا شده است.

وی بیان داشت: بهره برداری از پروژه های مذکور شرایط استفاده مشتریان از خدمات و سرویس های مخابراتی را با کیفیت بالاتر فراهم نموده است.

حکمت با اعلام اینکه ارائه محصولات و خدمات مطلوب به مشتریان در راستای اصل مشتری مداری و حفظ جایگاه برند مخابرات، نیازمند تقویت و توسعه سیستم های مخابراتی است، تصریح کرد: به همین منظور جلسات دوره ای مختلفی با حضور کارشناسان با تجربه و مجرب در حوزه های مخابراتی تشکیل می شود.

وی همچنین از افتتاح پروژه های در دست اقدام دیگر در این شهرستان درآینده نزدیک خبر داد و افزود: ایجاد و ارتقاء زیرساخت های مخابراتی و افزایش بهبود سطح کیفی محصولات مخابراتی همواره در راس برنامه های اولویت دار مخابرات منطقه قرار دارد.

وی عنوان کرد: با حمایت مسئولان ارشد شرکت مخابرات ایران، استاندار کردستان، مسولین شهرستان سقز و تلاش شبانه روزی همکاران مخابراتی، شاهد ارائه خدمات مطلوب به مشتریان ساکن در شهرستان سقز هستیم و در راستای تداوم و ارتقاء این مهم نیز برنامه ریزیهای کارشناسی شده را برای تمام حوزه های مخابراتی در دستور کار داریم.

کد خبر: ۱۳۷٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha