۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
عملیات اجرایی دوهزار و ۷۶۵ واحد طرح اقدام ملی مسکن در  کردستان آغاز شد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

عملیات اجرایی دوهزار و ۷۶۵ واحد طرح اقدام ملی مسکن در کردستان آغاز شد

سنندج - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از تعریف هفت پروژه برای ساخت دوهزار و ۷۶۵ واحد طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد .

عرفان مرادی به خبرنگار بازار گفت: در طرح اقدام ملی مسکن استان کردستان از میان تعداد ۲۲ هزار ثبت نام کننده، بیش از ۱۲ هزارنفر واجد شرایط تشخیص داده شدند .

مرادی ادامه داد: در همین راستا با تلاش های انجام گرفته برای حدود ۴ هزار نفر زمین تامین شده و برای بالغ بر دو هزار و ۷۰۰ واحد نیز پیمانکار انتخاب شده است .

وی با اشاره به اینکه تاکنون در شهرهای سنندج و سقز هفت پروژه تعریف شده است، گفت: واحدهایی که مقرر است در قالب این هفت پروژه ساخته شوند مراحل آماده سازی آنها انجام شده و بیشتر واحدها در حال صدور پروانه ساختمانی و در حال انتظار برای تعیین شعبه جهت اعطای تسهیلات می باشند .

مدیرکل راه وشهرسازی عنوان کرد: ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن نیز کماکان در حال انجام است که بعد از اتمام ثبت نام در پایان اسفندماه سال جاری و پالایش متقاضیان انشاالله اقدامات لازم در خصوص تامین زمین و مراحل بعدی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شماری از شهرستان های استان کردستان مشکل کمبود زمین وجود داشت، افزود: با توجه به وضعیت شهرهای استان، تلاش برای تخصیص زمین مناسب همچنان ادامه دارد و خوشبختانه تاکنون نیز اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۳۷٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha