۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
۸۰۰ طرح تولیدی در استان سمنان تسهیلات دریافت کرده است
معاون عمرانی استاندار سمنان:

۸۰۰ طرح تولیدی در استان سمنان تسهیلات دریافت کرده است

سمنان- حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن تشریح آخرین فرایند تسهیلات رونق تولید در استان، گفت: تاکنون به ۸۰۰ طرح تولیدی وام بانکی پرداخت شده است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره روند حمایت از تولید و واحد های تولیدی در بخش های کشاورزی و صنعتی و همچنین همراهی بانک ها با تسهیلات این حوزه، تاکید کرد: اخیرا طبق دستورالعمل های صادره بانک های خصوصی نیز به کمک ما برای پرداخت تسهیلات می آیند.

وی با بیان اینکه تقریباً یک هزار و ۵۰ طرح تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی به بانک های عامل استان سمنان معرفی شده اند تا وام خود را دریافت کنند، تاکید کرد: این تسهیلات با اولویت حفظ وضعیت موجود و رونق تولید در کنار حفظ اشتغال پرداخت می شود تا شاهد تقویت واحدهای تولیدی باشیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این طرح ها بیش از پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی را دریافت خواهند کرد، ابراز کرد: تاکنون نزدیک به ۸۰۰ طرح توانسته است تسهیلات خود را دریافت کند که این مهم در سایه تعامل بانک ها و نهاد های ذی ربط صورت گرفته که قابل قدردانی است.

تقریباً یک هزار و ۵۰ طرح تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی به بانک های عامل استان سمنان معرفی شده اند تا وام خود را دریافت کنند

حمیدی با بیان اینکه از پنج هزار میلیارد تومان تسهیلاتی که قرار است توسط بانک ها پرداخت شود تا کنون دو هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان آن به ۸۰۰ طرح مذکور پرداخت شده است که می تواند سبب رونق تولید در استان سمنان باشد.

وی درباره تسهیلات رونق تولید نیز تاکید کرد: طبق اعلام صمت از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه یعنی بازه زمانی ۹ ماهه اول سال جاری حدود دو هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۷۱۳ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است تا بتوانند بخشی از موانع تولید و رونق آن را در واحد های خود برطرف کنند.

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین درباره واحدهایی که در صف دریافت وام هستند، ادامه داد: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰، بیش از ۹۷۵ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود پنج هزار میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند که پرونده آنها بررسی و وام‌ها پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۷٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha