۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
 ۶۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان تخصیص یافت
استاندار گیلان:

۶۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان تخصیص یافت

رشت- استاندار گیلان با تکلیف به مدیران برای اهتمام جدی در جذب سریع اعتبارات، از اختصاص ۶۳۵ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهوری به استان در مرحله نخست خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان،اسدالله عباسی در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان گیلان افزود: در مجموع به برکت سفر آیت الله رئیسی به استان، نزدیک به ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۱۷۹ مصوبه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان اعتبار، بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای است که توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین می شود.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان از این اعتبارات از محل منابع داخلی وزارتخانه ها و ۱۴۸ میلیارد تومان نیز از تعهدات شورای برنامه ریزی و توسعه استان برای سال های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ است.

نماینده عالی دولت در گیلان، بر تسریع روند اجرای پروژه ها و مصوبات سفر رئیس جمهوری تاکید و مدیران دستگاه های اجرایی استان را به انقلابی و جهادی عمل کردن برای جذب سریع اعتبارات تخصیص یافته مرحله نخست سفر به منظور عینیت بخشیدن به وعده های داده شده مسئولان برای مردم مکلف کرد.

عباسی با بیان اینکه امور مردم و پروژه های توسعه و پیشرفت همه جانبه گیلان باید به صورت جدی و جهادی سرعت یابد، ادامه داد: تسریع و تقویت برنامه های در دست اجرا و نیز آغاز پروژه های جدید از برکات سفرآیت الله رئیسی به گیلان است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیص یافته مرحله نخست سفر رئیس جمهوری بر اساس پیشنهادات اولیه استانی توزیع شده، گفت: با نهاد ریاست جمهوری مکاتبه ای می شود که توزیع مرحله دوم اعتبارات به گیلان بر اساس اولویت های و شاخص های مهم استان باشد.

کد خبر: ۱۳۷٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha