۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
«گوگل چت» به اپلیکیشن ارتباطی رسمی اندروید تبدیل خواهد شد
گوگل خبر داد؛

«گوگل چت» به اپلیکیشن ارتباطی رسمی اندروید تبدیل خواهد شد

گوگل با انتشار بیانیه ای رسمی از پایان کار اپلیکیشن ارتباطی این شرکت یعنی Hangouts و جایگزینی آن با اپلیکیشن گوگل چت خبر داد.

به گزارش بازار، گوگل با انتشار بیانیه ای رسمی از پایان کار اپلیکیشن ارتباطی این شرکت یعنی Hangouts خبر داد.

بر اساس این گزارش، گوگل همچنین در این بیانیه تاکید کرده است که این اپلیکیشن که پیشتر علاوه بر نسخه وب، برای سال ها به عنوان اپلیکیشن رسمی ارتباطی سیستم عامل اندروید مشغول به کار بود، قرار است در تاریخ ۲۲ مارس، با اپلیکیشن جدید به نام Google Chat جایگزین شود.

همچنین گفته می شود تمامی کاربران این اپلیکیشن بدون نیاز به اقدام خاصی، به همراه صفحات چت ذخیره شده و فهرست مخاطبین خود به اپلیکیشن «گوگل چت» منتقل شده و از این بابت، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. البته پیشتر نیز گوگل بارها تصمیم به تعطیلی اپلیکیشن Hangoutsگرفته بود که به دلیل آماده نشدن اپ جایگزین با آن، این تصمیم به تعویق افتاد.

گوگل نخستین بار در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که قرار است اپلیکیشن جدید خود یعنی گوگل چت را در گوشی های سری G Suite خود تا نوامبر سال ۲۰۲۰ جایگزین کند که این اقدام البته انجام شد و کاربران گوشی های گوگل، مدت هاست از این اپلیکیشن ارتباطی جدید استفاده می کنند.

گوگل همچنین قرار است اپلیکیشن پرکاربرد ویژه کنفرانس های تصویری خود یعنی Google Meet را به عنوان اپلیکیشن رسمی بخش ارتباطات تصویری خود برای سیستم عامل اندروید استفاده کند.

لازم به ذکر است، گوگل میت طی ماه های گذشته و با اوج گیری کاربرد اپلیکیشن های ویدئو کنفرانس در جهان، پیشرفت بسیار زیادی داشته و قابلیت های فراوان از جمله امکان استفاده از ربات ترجمه همزمان نیز در نسخه جدید آن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۳۷٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha