۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
۳۵۲ هزار تن نهاده‌های دام و طیور در همدان توزیع شد
معاون جهادکشاورزی همدان:

۳۵۲ هزار تن نهاده‌های دام و طیور در همدان توزیع شد

همدان - معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: ۳۵۲ هزار تن نهاده‌های دام و طیور در همدان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ تا ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی همدان؛ حسین فضلی افزود: توزیع نهاده‌های دامی با هدف برطرف کردن تنش در بخش تامین نهاده های دامی و کمک به بخش خصوصی و کاهش تاثیر خشکسالی بر دامداران انجام شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان اظهار داشت: دلیل این افزایش مصرف نهاده ها بیشتر به دلیل شرایط خشکسالی بوده که در سالهای اخیر کشاورزان با آن مواجه بودند.

وی عنوان کرد: در راستای جلوگیری از خام فروشی و افزایش کیفیت نهاده های دامی و کاهش درصد انحرافات، این نهاده ها به صورت خوراک آماده و کنستانتره در اختیار تولید کننده قرار می گیرد.

فضلی اضافه کرد: استان همدان با توجه به جمعیت دامی از نظر تامین گوشت قرمز هیچگونه مشکلی ندارد اما این مقوله‌ وابسته به شرایط کشور است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: این استان از نظر میزان تولید گوشت قرمز با توجه به نیاز و سرانه مصرف بیشتر است که بخشی از آن به سایر استان ها از جمله کرج و تهران ارسال می شود.

کد خبر: ۱۳۶٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha