۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
نمایش دستاوردهای بانک پارسیان در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

نمایش دستاوردهای بانک پارسیان در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

بانک پارسیان با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از تولید و نقش آفرینی موثرتر در توسعه صنعت پتروشیمی در سومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی حضور یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، این بانک با برپایی غرفه در سومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد و کارشناسان حوزه های مختلف بانک با استقرار در محل غرفه آماده پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان هستند. این بانک با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از تولید و نقش آفرینی موثرتر در توسعه صنعت پتروشیمی و تامین نیازهای شرکت های صنعت پالایش و پتروپالایش به صورت فعال در این نمایشگاه حضور یافت.

سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با حضور ۳۲۰ شرکت‌ دانش بنیان و شرکت های پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی، سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و بانک ها با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از ۲ اسفند در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد و تا ۴ اسفند ادامه دارد.

از مهم‌ترین محورهای سومین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی می‌توان به حمایت و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و فناور، حمایت از صنایع پایین دستی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، توجه به نقش پژوهش و فناوری در صنعت پتروشیمی، توسعه صنعت پتروشیمی و نقش بانک ها و بازار سرمایه در تامین مالی طرح ها و پروژه ها، ضرورت توجه به یکپارچه شدن نظام سیاست گذاری و تنظیم گری دو صنعت پالایش و پتروشیمی و نقش بخش خصوصی و سازندگان داخلی در توسعه صنعت پتروپالایش اشاره کرد.

کد خبر: ۱۳۶٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha