۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
بررسی فرصت‌های جذب سرمایه گذاری خارجی در همایش دیپلماسی اقتصادی
دبیر اجرایی نخستین همایش ملی دیپلماسی اقتصادی مطرح کرد

بررسی فرصت‌های جذب سرمایه گذاری خارجی در همایش دیپلماسی اقتصادی

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی دیپلماسی اقتصادی گفت: فرصت‌های جذب سرمایه گذاری خارجی، مهمترین اولویتی است که در این همایش به آن پرداخته شد.

به گزارش بازار، رضا توکلی دبیر اجرایی نخستین همایش ملی دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران افزود: مبانی نظری فقهی و قرآنی دیپلماسی اقتصادی، فرصت‌ها و چالش‌های اقتصادی دولت سیزدهم و دستاوردها و آسیب شناسی دیپلماسی اقتصادی دولت‌های گذشته، از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ مقاله به دبیر خانه این همایش ارسال شده بود گفت: از این تعداد ۵۶ مقاله برگزیده شد که درباره موضوعات مختلف دیپلماسی اقتصادی از جمله سازو کارهای نقل و انتقالات مالی، جذب سرمایه گذاری خارجی و دیپلماسی گردشگری و ترانزیت و کریدورها است.

توکلی مهترین ویژگی این همایش را ایجاد ارتباط همزمان میان نخبگان دانشگاهی و مدیران سازمان‌های اجرایی و سیاست گذار بیان کرد.

در این همایش که توسط اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، عباس مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، محمد باقر خرم شاد معاون سیاسی وزیر کشور، علی فکری رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی، قربانی معاون اقتصادی بانک مرکزی و همچنین جمعی از اندیشمندان و کارشناسان اقتصادی حضور داشتند.

بررسی فرصت‌های جذب سرمایه گذاری خارجی در همایش دیپلماسی اقتصادی

کد خبر: ۱۳۶٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha