۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
توسعه مسکن موجب پویایی در بخش صنعت و اشتغال می‌شود
مشاور ویژه وزیر کشور:

توسعه مسکن موجب پویایی در بخش صنعت و اشتغال می‌شود

بجنورد- مشاور ویژه وزیر کشور گفت: توسعه مسکن موجب فعال شدن ۳۳۰ صنعت وابسته، افزایش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و تغییرات مثبت در بخش اقتصاد کشور خواهد شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، علیرضا انصاری صبح سه شنبه با حضور در جلسه شورای مسکن استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه اجرای مصوبات قانون مسکن باید مورد تأکید مسئولان استان باشد، افزود: ساخت سالانه یک‌میلیون مسکن در کشور به یک قانون تبدیل‌شده است که بدون تفسیر شخصی باید اجرایی شود.

وی بابیان اینکه سازمان بازرسی در استان باید بر اجرای مصوبات قانون نظارت و تأکید داشته باشد، گفت: ساخت مسکن موجب ایجاد امنیت روانی در جامعه می‌شود که برای تحقق هدف‌گذاری ساخت مسکن باید علاوه بر مدیریت علمی، مدیریت جهادی نیز داشته باشیم.

مشاور ویژه وزیر کشور استاندار خراسان شمالی را فردی جدی، پرتوان و دارای تجربه فراوان در بحث مدیریت شهری توصیف کرد و گفت: مهاجرپذیری، ایجاد اشتغال، افزایش جذابیت‌های اقتصادی، گردشگری و... می‌تواند موجب توسعه پایدار استان شود.

انصاری در ادامه سخنان خود افزود: استان خراسان شمالی به لحاظ جغرافیایی و وجود محرومیت‌ها در بخش راه در انزوای سیاسی و اجتماعی قرار دارد که باید با ایجاد راه‌های ارتباطی جاده‌ای و ریلی این انزوا برطرف شود.

وی مسئله آب را از دیگر چالش‌های استان خراسان شمالی عنوان کرد و افزود: ساخت شهر لجستیکی در مرز این استان یک مسئله راهبردی و در چشم‌انداز آینده کشور است.

کد خبر: ۱۳۶٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha