۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
خط رنگرزی کارخانه نساجی با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران:

خط رنگرزی کارخانه نساجی با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود

ساری- هادیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران گفت: خط رنگرزی کارخانه نساجی با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

سید رضا هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امسال دو هزار و ۲۰۰ طرح اشتغال زا و محرومیت زدایی در استان اجرا شد، افزود: این شمار طرح ها برای بیش از شش هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح ها تسهیلات و سرمایه گذاری صورت گرفته است، افزود: طرح ها در زمینه های مشاغل خرد و خانگی و بنگاه محور در دست اجرا است و تسهیلات مشاغل خانگی در قالب اشتغال محور به ۴۵ رسته شغلی ارائه می شود.

وی با عنوان اینکه گلخانه، گیاهان دارویی، مشاغل خانگی از جمله رسته های اشتغال خانگی است، افزود: در طرح بنگاه محور نیز از مشاغل و بنگاه هایی که نیازمند تقویت و توسعه باشند تا ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و مشارکت صورت می گیرد.

هادیان با اشاره به اینکه در پروژه های بزرگ نظیر نساجی و چوب و کاغذ نیز همکاری و مشارکت سرمایه گذاری داشتیم، گفت: در زمینه راه اندازی واحد رنگرزی نساجی مازندران بیش از ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران ادامه داد: خط رنگرزی نساجی مازندران در سفر اخیر رئیس جمهور به استان افتتاح می شود.

کد خبر: ۱۳۶٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha