۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
نرخ خدمات قالی‌شویی اعلام شد
در گفت‌وگو با بازار؛

نرخ خدمات قالی‌شویی اعلام شد

مشهد- مخملی رئیس صنف اتحادیه فرش دست‌باف و قالی‌شویان مشهد با اعلام نرخ خدمات قالی‌شویی به بازار گفت:شهروندان برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در صورت مغایرت نرخ ارائه‌شده حتماً شکایت خود را تسلیم کنند.

هادی مخملی در گفت‌وگو با بازار در خصوص افزایش نرخ خدمات در مقایسه با سال گذشته اظهار کرد: امسال نرخ مصوب خدمات برای شست و شوی هر مترمربع فرش ماشینی به میزان ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین‌شده است.

وی در این رابطه اظهار کرد: نرخ خدمات قالی‌شویی برای شست شوی فرش دستباف معمولی تیره به ازای هر مترمربع به قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و برای فرش دستباف معمولی روشن و قالیچه دستی به مقدار ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین‌شده است.

رئیس صنف اتحادیه فرش دست‌باف و قالی‌شویان مشهد هم‌چنین نرخ شست و شوی هر متر قالیچه ماشینی را به میزان ۲۲ هزار و ۵۰۰ و کناره‌های ماشینی را ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد.

مخملی بابیان اینکه این نرخ برای کناره دستی به میزان ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب شده است افزود: نرخ شست و شوی موکت معمولی نیز امسال ۶ هزار تومان و برای موکت‌های طرح دار و پرزدار متری ۹ هزار تومان تعیین‌شده است.

وی بابیان اینکه این نرخ‌ها تا پایان امسال ثابت است به بازار گفت: شهروندان مشهدی حتماً درازای دریافت خدمات از واحدهای صنفی دارای جواز معتبر فاکتور خدمات دریافت کنند و در صورت مغایرت نرخ باقیمت‌های اعلامی شکایت خود را به این اتحادیه تسلیم کنند.

رئیس صنف اتحادیه فرش دست‌باف و قالی‌شویان مشهد اظهار کرد: از آنجایی که در روز های پایانی سال هستیم و علاوه بر مشکلاتی که بیماری کرونا در دو سال اخیر به وجود آورده است ،همچنان جمع آوری وشست و شوی قالی انجام می شود و به خصوص قالیشویی در این ایام مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا ممکن است افرادی نیز برای سوء استفاده از این فضا دست به تخلفاتی بزنند که در این راستا لازم است شهروندان قبل از تحویل فرش خود به واحد های قالی شویی از معتبر بودن جواز آن ها اطمینان لازم را کسب کنند.

کد خبر: ۱۳۶٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha