۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
رویکردهای ۱۱ گانه سازمان گسترش در راستای تحقق جهش تولید
رئیس هیات عامل ایدرو در نشست شورای معاونین وزارت صمت تشریح کرد

رویکردهای ۱۱ گانه سازمان گسترش در راستای تحقق جهش تولید

نخستین نشست حضوری شورای معاونین و سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت صمت در سال جهش تولید در راستای مشارکت حداکثری زیرمجموعه های این وزارتخانه به میزبانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در این نشست با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید و همچنین دستور وزیر صمت برای تطبیق برنامه رونق تولید با الزامات جهش تولید گفت: این سازمان با همفکری های صورت گرفته نسبت به باز طراحی و بازبینی برنامه های خود با محوریت جهش تولید بر اساس تجربیات و دستاوردهای سال ۹۸ در حوزه رونق تولید اقدام کرده است.

محمد باقر عالی جهت‌گیری‌ سازمان گسترش را مبتنی بر همگرایی فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد و شرکت های تابعه، ارتقاء بهره‌وری تولید، توسعه سهم بازار و محصولات و کسب و کارها و تکمیل پروژه های نیمه تمام، تولید محصولات جایگزین اقلام وارداتی و همچنین سرمایه گذاری در حوزه محصولات دانش بنیان عنوان کرد.

عالی در ادامه رویکردهای کلان ایدرو در تحقق جهش تولید را در توسعه توان ساخت داخل، ارائه بسته نوسازی صنایع، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، راهبری شرکت های تحت پوشش با هدف جهش تولید و شتاب بخشیدن به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ذکر و تصریح کرد: نقش آفرینی ایدرو به عنوان یک سازمان توسعه‌ای در تکمیل زنجیره تولید صنایع هدف از مواد خام تا محصولات نهایی در داخل و تولید محصولات جایگزین اقلام وارداتی است.

رئیس هیئت عامل ایدرو همچنین ارتقاء بهره وری عوامل تولید، متنوع‌سازی ابزار تامین منابع مالی، حمایت و کمک به واحدهای تولید تولیدی صادرات گرا و تبدیل به دارایی سازمان به دارایی مولد را از دیگر رویکردهای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در راستای تحقق جهش تولید برشمرد.

کد خبر: ۱۳٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha