۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
آغاز بهسازی اسکله شرقی پایانه خارک| توان صادراتی افزایش می‌یابد
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد

آغاز بهسازی اسکله شرقی پایانه خارک| توان صادراتی افزایش می‌یابد

مدیرعامل پایانه های نفتی ایران از بهسازی سکله شرقی پایانه خارک با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: توان صادراتی نفت خام و فرآورده‌های نفتی با تعمیرات اساسی و نوسازی اسکله ها افزایش می یابد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با توجه به مسئولیت خود در زمینه ذخیره سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و با توجه به نقش مهم در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقای توانمندی‌های خود در زمینه روزآمد کردن تجهیزات و آماده‌سازی شرایط عملیاتی برای افزایش تولید و صادرات نفت خام را همسو با سیاست‌های صنعت نفت در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه اصول هر صنعتی حفظ تأسیسات با انجام تعمیرات به‌ موقع است، تصریح کرد: با توجه به جامعیت موضوع و مشارکت مسائل مالی، بازرسی فنی، تدارکات کالا، منابع انسانی و... موضوع با عنوان مدیریت دارایی‌های فیزیکی مطرح شده است که عملیات تعمیرات و نوسازی اسکله‌های صادراتی را می‌توان به‌عنوان یک از دارایی‌های راهبردی در این حوزه برشمرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: در این زمینه پروژه بهسازی پهلوگاه شماره ۹ و ۱۰ (از محور ۱۰۱ تا ۱۲۱ ) اسکله شرقی پایانه خارک با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت که عملیات اجرایی آن از سوی پیمانکار شروع شده است.

اسدروز با بیان اینکه فعالیت‌های مکانیکال، برق، ابزار دقیق، بلاست و رنگ آمیزی در راستای بهسازی پهلوگاه ۹ و ۱۰ انجام می‌شود، تأکید کرد: با تکمیل دوره تعمیرات اساسی و نوسازی اسکله‌ها توان صادراتی نفت خام افزایش و پایداری عملیات ارتقا می‌یابد.

کد خبر: ۱۳۶٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha