۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
۳۵ درصد از سهام شرکت ایران دارو به فروش می رسد

۳۵ درصد از سهام شرکت ایران دارو به فروش می رسد

گروه دارویی سبحان از فروش ۳۵ درصدی سهام شرکت ایران دارو خبر داد.

به گزارش بازار؛ نشست بررسی فروش سهام شرکت ایران دارو با حضور اعضای گروه دارویی سبحان از جمله غلام رضا حیدری کرد زنگنه رئیس هیئت مدیره، سید مهدی ناصری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، علی فلاح پور عضو هیئت مدیره، سید مهدی رضوی نایب رئیس هیئت مدیره و سید میثم خلیل پور به عنوان دبیر جلسه برگزار شد.

در این جلسه اعضای هیات مدیره نسبت به ارزش گذاری سهام شرکت ایران دارو اقدام و بعد از بحث و تبادل نظر، سرانجام نسبت به فروش بخشی از سهام شرکت مذکور موافقت کردند.

نتیجه جلسه بررسی سهام شرکت ایران دارو به توافق بر سر فروش ۳۵ درصدی سهام این شرکت منتهی شد که به صورت عمده و مطابق با ضوابط و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز با رعایت تشریفات قانونی به تصویب هیئت مدیره شرکت رسیده است.

شایان ذکر است شرکت ایران دارو به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های دارویی ایران معرفی می شود که در سال ۱۳۴۳ با نام سیانامید کی بی سی در زمینی به مساحت ۲۰.۰۰۰ متر مربع در تهران تاسیس شده است. نام این شرکت در سال ۱۳۶۱ به ایران دارو تغییر و نوع شرکت به سهامی عام تبدیل شد.

همچنین در سال ۱۳۸۰ ایران دارو با نماد دیران به عنوان ۳۲۱ شرکت در فهرست شرکت های بورس اوراق بهادار قرار گرفت و در حال حاضر این شرکت جزو واحد های تولیدی شرکت سرمایه گذاری البرز است.

کد خبر: ۱۳۶٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha