۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
۲۵۰ تن میوه شب عید در انبارهای گلستان ذخیره شد
جانشین رئیس جهادکشاورزی گلستان:

۲۵۰ تن میوه شب عید در انبارهای گلستان ذخیره شد

گرگان-حسن پور، جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: ۲۵۰ تن سیب و پرتقال برای تامین میوه مورد نیاز شب عید گلستان، ذخیره شده که در روزهای پایانی سال توزیع می‌شود.

سعید حسن پوردر گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: حدود ۱۰۰ تن سیب و ۱۵۰ تن پرتقال با هدف کنترل و تنظیم قیمت میوه شب عید از بیستم اسفند ماه به بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان این نکته که توزیع میوه تنظیم بازار در ایام نوروز هم ادامه خواهد داشت، افزود: قیمت این محصولات در زمان توزیع مشخص می‌شود.

به گفته حسن پور، باید دید قیمت سطح بازار در روزهای پایانی سال چه میزان است و در همین راستا توزیع میوه شب پائین تر از قیمت موجود در بازار به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که میوه ستاد تنظیم بازار کمتر از رقم موجود در بازار خواهد بود، اضافه کرد: معمولاً عرضه میوه ستاد تنظیم بازار با هدف کنترل قیمت و جبران کاستی به بازار انجام می‌شود.

جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان معتقد است: هرساله تمامی محصولات عرضه شده در ستاد تنظیم بازار ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: همکاران جهاد کشاورزی، به همراه نیروی بسیج، صمت و تعزیرات استان در حال بازرسی و سرکشی هستند تا گران فروشی اتفاق نیافتد و ذخیره‌ای در انبارهای غیر رسمی هم انجام نشود.

حسن پور از برخورد جدی با متخلفان و گران فروشان خبر داد و گفت: در مدت دو ماه گذشته بالغ بر ۱۵۰ پرونده تخلف در استان تشکیل شده و خیلی جدی در بازار نظارت خواهیم کرد و اجازه گران فروشی و احتکار به افراد سودجو نخواهیم داد.

کد خبر: ۱۳۶٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha