۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
ارائه ۲۲۴ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از ابتدای سال
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خبر داد

ارائه ۲۲۴ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از ابتدای سال

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از ارائه ۲۲۴ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از کمیته امداد، علی عاشوری مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با ارائه گزارش عملکرد این صندوق در سال جاری گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۲۲۴ هزار و ۱۵۰ فقره وام به مددجویان و خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۲۱ هزار و ۷۱۷ مورد وام مربوط به تسهیلات مسکن است، ادامه داد: ۱۷۵ هزار و ۹۴۰ فقره تسهیلات نیز در حوزه کارگشایی به نیازمندان ارائه شده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اظهار کرد: این صندوق در ۱۰ ماهه سال جاری ۲۱ هزار و ۱۲۵ فقره وام نیز در حوزه اشتغال‌زایی پرداخت کرده و ۵۳۷۶ فقره تسهیلات نیز در زمینه مسائل فرهنگی همچون وام تحصیلی و ... ارائه شده است.

عاشوری خاطرنشان کرد: در مجموع در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار خانواده‌های نیازمند و مددجویان قرار گرفته است.

وی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف تسهیل پرداخت وام به نیازمندان، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری ۸۸۴ هزار و ۲۵۲ مورد سپرده‌گذاری به ارزش ۲۶۷ میلیارد تومان در این صندوق انجام شده است.

کد خبر: ۱۳۶٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha