۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
فروش نفت از یک میلیون بشکه عبور کرده است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

فروش نفت از یک میلیون بشکه عبور کرده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فروش روزانه نفت از یک میلیون بشکه عبور کرده و کمیسیون تلفیق نیز هیچ جابه‌جایی در ارقامی که مدنظر دولت بود، ایجاد نکرده است.

به گزارش بازار، احمد راستینه در نشست علنی عصر روز گذشته(یکم اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به بند ۸ اصل ۴۳ مبنی بر جلوگیری از سلطه بیگانگان بر اقتصاد کشور گفت: پارسال و زمان بررسی لایحه بودجه، نمایندگان تاکید داشتند که چرا دولت بیشتر از آنچه که امکان صادرات هست، پیشنهاد فروش نفت داده است. اما در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ نمایندگان پیشنهادهایی عکس پارسال مطرح می‌کنند.

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در لایحه بودجه پیش‌بینی کرده هر بشکه نفت حدود ۶۰ دلار فروخته شود، اما برخی پیشنهاد فروش نفت بر اساس ۷۰ دلار را مطرح می‌کنند. در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرمودند که مانند بچه پولدارها هزینه نکنید. اما متاسفانه به هیچ کدام از مصادیق و گزارش‌های علمی پایبند نیستیم.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن وارد نداستن اخطار این نماینده مجلس گفت: لایحه در حال بررسی را دولت به مجلس پیشنهاد داده، ضمن اینکه در گزارش امروز صبح دولت نیز آمده بود فروش نفت از یک میلیون بشکه عبور کرده و کمیسیون تلفیق نیز هیچ جابه‌جایی در ارقامی که مدنظر دولت بود ایجاد نکرده است.

کد خبر: ۱۳۶٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha