۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
 طرح های اقتصادی بنیاد برکت ۳۰ هزار شغل در مازندران ایجاد کرده است
مجری طرح های بنیاد برکت در مازندران:

طرح های اقتصادی بنیاد برکت ۳۰ هزار شغل در مازندران ایجاد کرده است

ساری- سیدی، مجری طرح های بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران از ارائه هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

محمد سیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طرح های این بنیاد سال ۹۷ در سه شهرستان، ۹۸ در شش، ۹۹ در ۱۴ و امسال در ۱۶ شهرستان استان اجرا شده است، افزود: تاکنون هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی روستایی در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به متقاضیان جویای شغل و یا افرادی که بنابه دلایلی شغل خود را از دست داده و یا درصدد توسعه کارها بودند، پرداخت شده است، نرخ تسهیلات را چهاردرصدی با بازپرداخت پنج ساله بیان کرد وگفت: سه سال نیز تسهیلات گران با متقاضیان در ارتباط بوده و نسبت به مشاوره و تسهیل گری اقدام می کنند.

وی با اظهار اینکه حدود ۵۹ رشته شغلی از حمایت های بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بهره مند شدند، دامداریف پرورش بلدرچین، قارچ، زالو، مشاغل خدماتی، نوغانداری، نیشکر و غیره را از جمله رسته های شغلی برشمرد.

سیدی ادامه داد: طی سه سال گذشته در مجموع ۱۲ هزار شغل مستقیم و بیش از ۲۰ هزار شغل مستقیم در راستای محرومیت زدایی و اقتصادی مقاومتی در استان اجرا شده است.

مجری طرح های بنیاد برکت در مازندران ضمن تقدیر از حمایت های هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان اظهار داشت: در سال جاری طرح های این بنیاد در شهرهای کوچک و کم برخودار حمایت و فعال می شوند.

کد خبر: ۱۳۶٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha