۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
 ۱۹۰۰ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند
رئیس سازمان صمت مازندران:

۱۹۰۰ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از پلمب هزار و ۹۰۰ واحد صنفی متخلف از ابتدای اجرای طرح نظارت تاکنون در استان خبر داد.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل واحدهای واحدهای صنفی همزمان با شیوع کرونا در استان اظهار داشت: تاکنون هزار و ۹۰۰واحد صنفی در استان به دلیل عدم توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا تعطیل شدند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی ۲۴۰ واحد اقامتی و پذیرایی در استان یادآور شد: بیش از ۱۴۰ تیم نظارتی تشکیل شده از دستگاه های مختلف کار نظارت و کنترل واحدهای صنفی و تولیدی را انجام می دهند.

وی همچنین با اشاره به کشف بیش از ۶۵۰ هزار عدد اقلام بهداشتی احتکار شده شامل ماسک و دستکش در استان یادآور شد: نظارت بر واحدهای تولیدی و عرضه مواد بهداشتی به طور جد انجام می شود و تاکنون بیش از ۳۰۲ داروخانه مرکز عرضه بهداشتی نیز تعطیل شد.

قوانلو با بیان اینکه همزمان با شروع دوباره فعالیت واحدهای صنفی و صنعتی، مرحله دوم فاصله گذاری هوشمند اجرا می شود، افزود: واحدهای صنفی و اصناف باید نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و قانونی اقدام کنند.

رئیس سازمان صمت مازندران تصریح کرد: مراکزی همانند آموزشگاه های رانندگی، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه ها، مراکز تفریحی، قهوه خانه، کافی شاپ و غیره همچنان تعطیل هستند.

کد خبر: ۱۳٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha