۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
مهلت ثبت‌نام در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰، ‌ از تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون خبر داد.

به گزارش بازار، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد، ‌ پیرو اطلاعیه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰، ضمن اعلام اصلاحات به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می‌رساند پایان زمان ثبت نام از روز دوشنبه مورخ دوم اسفند به روز جمعه ششم اسفند ۱۴۰۰ اصلاح می‌شود.

براساس گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

باتوجه به اصلاحیه اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنما شامل اصلاحیه مربوط به اصلاح تاریخ فراغت از تحصیل، پایان خدمت و معافیت دائم است و ملاک عمل تاریخ فراغت از تحصیل، پایان خدمت و معافیت دائم مندرج در صفحه (۱۰) ردیف (۱) از بخش هفتم دفترچه راهنمای ثبت نام به تاریخ ششم خرداد ماه ۱۴۰۱ اصلاح می شود.

اصلاحیه مربوط به محل خدمت شغل محل های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تهران نیز مربوط به عنوان محل خدمت شغل محل‌های: ۱۱۸۳۷، ۱۱۸۴۴، ۱۱۸۵۱، ۱۱۸۶۱، ۱۱۸۶۸، ۱۱۸۷۴، ۱۱۸۸۰، ۱۱۸۸۶، ۱۱۸۹۳، ۱۱۹۰۰، ۱۱۹۰۶، ۱۱۹۱۲، ۱۱۹۱۶، ۱۱۹۲۱، ۱۱۹۲۸، ۱۱۹۳۶، ۱۱۹۴۲، ۱۱۹۴۸، ۱۱۹۵۴، ۱۱۹۶۰، ۱۱۹۶۶، ۱۱۹۷۰، ۱۱۹۷۸، ۱۱۹۸۳، ۱۱۹۸۸، ۱۱۹۹۱، ۱۱۹۹۵، ۱۲۰۰۰، ۱۲۰۰۳، ۱۲۰۱۳، ۱۲۰۱۸، ۱۲۰۲۴، ۱۲۰۲۷ و ۱۲۰۳۰ به تهران - مناطق ۷ و ۴ اصلاح می‌ شود که در دفترچه راهنما به اشتباه تهران - مناطق ۷ و ۱۴ درج شده است.

ثبت نام در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد.

آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش روز جمعه ۱۶ اسفند جاری و رشته‌های شغلی سایر دستگاه ها روز جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار می شود.

کد خبر: ۱۳۶٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha