۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کرونا بر تولید پالایشگاه‌های مجتمع گازپارس جنوبی تاثیری نداشته است
تداوم تولید پایدار؛

کرونا بر تولید پالایشگاه‌های مجتمع گازپارس جنوبی تاثیری نداشته است

بوشهر - سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تولید گاز و سایر محصولات مجتمع گاز پارس جنوبی مطابق گذشته در حال انجام است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، علی احمدی اظهار داشت: با مشارکت فعال تمامی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای دستیابی به تولید پایدار و حداکثری در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، تمهیدات مناسبی در سطح مدیریت بهره برداری پالایشگاه ها و با همکاری و پشتیبانی واحد های ستادی انجام گردیده است.

وی افزود: مطابق دستورالعمل های بهداشتی وزارت نفت و HSE ستاد برنامه ریزی های لازم جهت حضور همکاران صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این امور برای تحقق و تداوم تولید حداکثری، ضمن پایش لحظه ای آخرین وضعیت تولید گاز و سایر محصولات در سطح مجتمع، قابلیت اعلام پیش بینی مناسب از وضعیت تولید و تخلیه و ارسال بموقع آنها به مبادی مربوطه را دارا است.

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت تولید میعانات گازی و ارسال پیوسته این محصول به مصرف کنندگان اظهار داشت: وضعیت تولید این محصول نیز همواره پایش شده و به مبادی مربوطه ارسال می گردد.

به گفته وی، برنامه ریزی دقیق برای تخلیه به موقع مخازن ذخیره سازی کلیه پالایشگاه های سایت ۱ و ۲ این مجتمع عظیم گازی کشور در این امور انجام و بر همین اساس، ارسال پایدار و به موقع به مشتریان صورت می گیرد.

احمدی ادامه داد: با همکاری و همراهی گرو ههای مختلف از جمله؛ امور بین الملل و مدیریت کسب و کارشرکت ملی نفت، پایان های نفتی پارس جنوبی و مدیریت نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی تخلیه و ارسال به موقع میعانات گازی پالایشگاه های مجتمع در سایت ۱ و۲ شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اتان تولیدی در این مجتمع نیز در حالت حداکثری بوده و به پتروشیمی های مصرف کننده در منطقه ارسال می‌شود.

احمدی در پایان گفت: تولید و صادرات گوگرد و گاز مایع این مجتمع عظیم گازی نیز بصورت نرمال در حال انجام است.

کد خبر: ۱۳٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha