۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
همراهی خوب مردم با دولت در مدیریت مصرف سوخت
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس عنوان کرد

همراهی خوب مردم با دولت در مدیریت مصرف سوخت

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مردم، دولت را برای مدیریت بهینه سوخت همراهی کردند و به همین علت در فصل زمستان با مشکلی مواجه نشدیم.

به گزارش بازار، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس اظهار داشت: برنامه ریزی و مدیریت صحیح دولت سیزدهم باعث شد که در فصل سرما با قطعی گاز روبرو نشویم.

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس افزود: مجلس و دولت سیزدهم شبکه توزیع سوخت را به خوبی مدیریت کرد، امیدواریم که در ادامه راه نیز این روند دنبال شود تا با کمبود سوخت مواجه نشویم.

وی گفت: دولت تامین و توزیع سوخت را به خوبی در دستور کار خود قرار داد و فرهنگ‌سازی لازم هم درباره مصرف بهینه سوخت انجام شد.

جوکار افزود: خوشبختانه مردم هم با دولت برای مدیریت بهینه سوخت همراهی کردند و به همین علت در فصل زمستان با مشکلی مواجه نشدیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس تصریح کرد: مردم همواره باید صرفه‌جویی در مصرف انرژی را در دستور کار خود قرار دهند، چرا که اگر میزان مصرف سوخت بهینه نباشد، ممکن است با قطعی گاز و برق در برخی از نقاط کشور مواجه شویم. قطع شدن گاز و برق زندگی را مختل می‌کند و به همین علت همه باید در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند.

کد خبر: ۱۳۶٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha