۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برپا می شود
سرپرست میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برپا می شود

یاسوج- سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی شهرهای گردشگر پذیر استان کهگیلویه و بویراحمد در نوروز برپا می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز میزبان گردشگران بسیاری است و یکی از جاذبه های مهم استان، صنایع دستی است.

وی با بیان اینکه صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، همواره مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد، گفت: در این راستا و برای معرفی صنایع دستی استان و فرصت ارائه تولیدات برای هنرمندان این صنعت، در ایام نوروز در استان در ورودی شهرها نمایشگاه صنایع دستی برپا می شود.

طالبی پور تصریح کرد: در این نمایشگاه، علاوه بر نمایش تولیدات صنایع‌دستی، پخت غذاهای محلی و اجرای موسیقی سنتی استان نیز با هدف معرفی آداب ‌و رسوم مردم استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با هدف آمادگی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی، جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در تمام شهرستان‌های استان برگزار و برنامه ریزیهای لازم انجام می شود.

طالبی پور اظهار داشت: این برنامه‌ها باید مطابق با دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ستاد کرونا در استان برگزار شود و اجرای برنامه‌های نوروز در نقاط گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مجوز ستاد استانی کرونا است.

کد خبر: ۱۳۶٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha