۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
مراقب شرکت‌های خدماتی و قالیشویی‌های غیرمجاز باشید
رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی:

مراقب شرکت‌های خدماتی و قالیشویی‌های غیرمجاز باشید

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی درباره عواقب اعتماد به شرکت‌های خدماتی، نظافتی و قالیشویی‌های غیرمجاز هشدار داد.

به گزارش بازار، سرهنگ شهاب امینی، اظهار داشت: بررسی‌های پلیسی نشان می‌دهد در روزهای پایانی سال، عده‌ای متقلب و سودجو با درج آگهی‌های دروغین و گمراه کننده در معابر و فضای مجازی، سعی در فریب برخی شهروندان دارند.

وی افزود: شرکت‌های خدماتی و قالیشویی غیرمجاز به طور معمول با سوء استفاده از اسامی شرکت‌های معتبر و ارائه شماره تلفن و نشانی‌های جعلی نظر متقاضیان را جلب کنند و بلافاصله پس از ارتکاب جرم از پاسخگویی به تلفن خودداری و متواری می‌شوند.

سرهنگ امینی تصریح کرد: شهروندان می‌بایست قبل از هرگونه اعتماد به این قبیل شرکت ها، نسبت به صحت ادعاهای مطرح شده از طریق استعلام از اتحادیه مربوط اقدام کنند و با مشاهده کارت شناسایی افرادی که برای انجام امور نظافتی یا بردن قالی برای قالیشویی مراجعه می‌کنند؛ هویت فرد و شرکت مورد نظر را به درستی احراز نمایند.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی همچنین از هموطنان خواست خدمات مورد نیاز خود را از شرکت‌های معتبر و شناسنامه دار دریافت کنند و به عنوان یک شهروند آگاه، عواقب درخواست نیرو از شرکت‌های بی نام و نشان و مهم‌تر از آن، سرقت اموال با ارزش خود را در نظر بگیرند.

کد خبر: ۱۳۶٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha