۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
۳ محور ارتباطی مسدود شده در ایلام بازگشایی شد
مدیرکل راهداری ایلام:

۳ محور ارتباطی مسدود شده در ایلام بازگشایی شد

ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به بارش شدید برف و وقوع کولاک در استان گفت: سه محور ارتباطی مسدود شده استان بازگشایی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری استان ایلام، نورالله دلخواه اظهار داشت: با وجود ادامه بارش‌ها در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

وی افزود: ۳۴ گروه راهداری (ثابت و سیار) در حال حاضر با ۲۲۸ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: گردنه‌ها و جاده‌های مناطق کوهستانی این استان، همچون محور قلاجه و دشت عباس لغزنده و مه آلود است، رانندگان با توجه به کاهش دید افقی به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای با احتیاط رانندگی کنند.

دلخواه یادآور شد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب‌شده در فصل زمستان انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

کد خبر: ۱۳۶٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha