۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
اینفلوئنسر مارکتینگ شکل موثری از بازاریابی است| تأثیرگذاری پلتفرم بازاریابی چه زمانی است؟
بنیانگذار اولین پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ:

اینفلوئنسر مارکتینگ شکل موثری از بازاریابی است| تأثیرگذاری پلتفرم بازاریابی چه زمانی است؟

آنتونی جیمز بنیانگذار اولین بازار دیجیتال تأثیرگذار(اینفلوئنسر) می گوید تجاری ۹۰ درصد از پاسخ دهندگان یک نظرسنجی معتقدند اینفلوئنسر مارکتینگ شکل موثری از بازاریابی است.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: انواع بازاریابی متعدد در سراسر جهان وجود دارند که اینفلونسرمارکتینگ از جمله بازاریابی هاست در واقع اینفلوئنسرمارکتینگ را می‌توان بازاریابی افراد تاثیرگذار دانست و یا می توان گفت بازاریابی محصولات و خدمات از طریق افرادی که تاثیر بر تصمیم خرید مردم دارند گفته می‌شود. برای این منظور پلتفرمی بین المللی در این زمینه راه اندازی شده است که به گفته آنتونی جیمز بنیانگذار پلتفرم InfluencerActive، اولین بازار دیجیتال تأثیرگذار(اینفلوئنسر) تجاری در جهان است که دارای بیش از ۲۰۰ تأثیرگذار تجاری شبکه ای و پیشرو است ترکیبی از دسترسی سطح اول به بیش از ۲۰ میلیون نفر و دسترسی شبکه به بیش از ۲۵۰ میلیون نفر را ارائه می دهد.

در همین راستا برای آگاهی از نحوه فعالیت این پلتفرم خبرگزاری بازار گفتگویی با آنتونی جیمز انجام داده که در ادامه آمده است.

* در ابتدا به عنوان مدیر عامل پلتفرم استارت آپی InfluencerActive از فعالیت خود بگویید؟
من نزدیک به ۳۰ سال در چهار قاره با سازمان‌هایی در هر نوع و اندازه‌ای کار کرده‌ام تا هنر رهبری، نفوذ و تحول در فناوری را بیاموزم. در حالی که بازار دیجیتال کار رهبران، برندها و آژانس‌های بازاریابی را با اینفلوئنسرها آسان می‌کند و به آنها یک خط ارتباط مستقیم و یک فرآیند ساده برای ادغام آنها در یک کمپین برای افزایش آگاهی و تأثیرگذاری می‌دهد. با بازار InfluencerActive، بازاریاب‌های B۲B و B۲C می‌توانند به سرعت یک تأثیرگذار رزرو کنند، رسانه‌ها و پیام‌های مورد نظر را ارسال کنند و محتوای آن‌ها را در عرض چند ساعت مشاهده کنند که توسط اینفلوئنسر پخش می‌شود.

*پلتفرم فوق چگونه کار می کند؟
InfluencerActive، اولین بازار دیجیتال تأثیرگذار تجاری اینفلوئنسر در جهان است که دارای بیش از ۲۰۰ اینفلوئنسرهای پیشرو در حوزه برندهای B۲B و B۲C است. این اینفلوئنسرها در ۱۵ کشور در ایالات متحده، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و اروپا توزیع شده اند. این بازار ترکیبی از دسترسی سطح اول به بیش از ۲۰ میلیون نفر و دسترسی شبکه به بیش از ۲۵۰ میلیون نفر را ارائه می دهد، اعدادی که هر روز با پیوستن اینفلوئنسرهای بیشتری به پلتفرم افزایش می یابند. بازار دیجیتال InfluencerActive در سراسر جهان در دسترس است.

طبق گزارش Business Insider، صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ تا سال ۲۰۲۲ به ۱۵ میلیارد دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نظرسنجی اخیر انجام شده توسط Influencer Marketing Hub نشان می دهد که ۷۵ درصد از برندها گفته اند که بودجه ای را در سال ۲۰۲۱ به اینفلوئنسر مارکتینگ اختصاص دادند و ۹۰ درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که معتقدند اینفلوئنسر مارکتینگ شکل موثری از بازاریابی است.

کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر مصرف‌کننده مانند اینستاگرام، یوتیوب و اخیراً TikTok مدتی است که در این حوزه تعامل ایجاد کرده‌اند، در حالی که اینفلوئنسرهای متمرکز بر تجارت تا حد زیادی در این زمینه کارکرده اند. در سایت‌هایی مانند لینکدین و توییتر، رهبران کسب‌وکار، مدیران اجرایی، مربیان و حتی مدیران عامل شبکه‌های نفوذی ایجاد کرده‌اند که به طور منظم به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان دسترسی دارند. اما تا به حال، هیچ راه آسانی برای برندهای B۲B برای تعامل و فعال کردن تأثیرگذاران ( اینفلوئنسرهای) تجاری وجود نداشته است.

راه‌اندازی InfluencerActive باعث میشود تا روند اینفلوئنسر مارکتینگ را برای هر دو برند B۲B و B۲C تغییر دهد، به‌ویژه در مورد مشاغل کوچک و شرکت‌های متوسط. تمرکز ما بر سرپرستی کادری از افراد تجاری «فوق شبکه‌ای» است - متخصصان واقعی که علاقه خاصی به شبکه حرفه‌ای خود دارند و توانایی ایجاد سطوح بالایی از تعامل را دارند. به عنوان یک بازار دیجیتال، ما دامنه جهانی داریم و اینفلوئنسرهای ما از طریق شبکه های نفوذشان در سراسر جهان دسترسی دارند. به طور کلی، مشتریان ما اینفلوئنسرهای ما را برای تخصص محلی خود درگیر نمی کنند، بلکه برای مقیاس منطقه ای و بین المللی خود درگیر میکنند.

* چگونه می تواند بر اینفلوئنسر مارکتینگ تأثیر بگذارد؟
برای مثال،رد ولک ، بنیانگذار T-Rex Hammer، که در صنعت تجهیزات ساخت و ساز کار می کند، به من گفت، قبل از ارتباط با InfluencerActive هیچ چیز در مورد تأثیرگذاران (اینفلوئنسرها) نمی دانست. اولین تجربه آنها با این پلتفرم کاملاً شگفت‌انگیز بود و تقریباً بلافاصله صدها سؤال را دریافت کردند. این پلت فرم ارزش شگفت انگیزی را از طریق شناخت حرفه ای و آگاهی از برند ارائه می دهد. آنها به طور مداوم از InfluencerActive به عنوان بخشی از استراتژی بلندمدت بازاریابی و رشد ما استفاده خواهند کرد.

من معتقدم که تبلیغات مانند گذشته ارزشی را ارائه نمی دهد. پست‌های حمایت‌شده به سادگی از مدل قدیمی «بازاریابی وقفه» (نوعی از بازاریابی که با استفاده از روش‌های مرسوم، با هزینه کردن، سعی می‌کند خدمات و محصولات خود را به افراد بدون آنکه آنها بخواهند، معرفی کند) استفاده می‌کنند و آن را در فیدهای خبری دیجیتال اعمال می‌کنند. آنها محتوی، استوری، سرگرمی و اعتماد می خواهند. اینفلوئنسرهای ما برای انجام این کار موقعیت خوبی دارند و پلتفرم ما وسیله ای ایده آل برای تحقق آن است.

*در پایان در مورد هزینه ای که اینفلوئنسرها باید پرداخت کنند، توضیح دهید؟
InfluencerActive یک پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار است که مستقیماً برندها و مشاغل را با تأثیرگذاران تجاری نظارت شده و تأیید شده مرتبط می کند تا بازاری یکپارچه برای تعامل خریدار و اینفلوئنسر ایجاد کند. اینفلوئنسرها در شبکه InfluencerActive فالوورهای قابل توجهی را در کانال های تجاری سنتی مانند لینکدین و توییتر ایجاد میکنند و اعتماد آنها در هر دو زمینه B۲C و B۲B ارزش پیدا میکند.

در تعامل با اینفلوئنسرها از طریق InfluencerActive، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند واکنشهای کانال و چالش‌های بازاریابی دنیای رسانه‌ای پراکنده را از بین ببرند. با این پلتفرم، تعامل مستقیم بین کسب‌وکار و اینفلوئنسر است و تنها در صورتی هزینه دارد که اینفلوئنسر با این تعامل ایجاد شده موافقت کند.

کد خبر: ۱۳۶٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha