۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
فرصت ۱۵ روزه برای صدور مجوز شهرک صنعتی تخصصی در استان زنجان
در گفتگو با بازار تاکید شد؛

فرصت ۱۵ روزه برای صدور مجوز شهرک صنعتی تخصصی در استان زنجان

زنجان- باقری، نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: باید ظرف مدت ۱۵ روز مجوز شهرک صنعتی تخصصی در استان صادر و دولت نظارت، سیاست گذاری و تسهیل را به خوبی انجام دهد. 

حجت الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه گام های مثبتی برای بهره برداری از شهرک صنعتی صنایع دستی ظریفان برداشته شود،گفت: در این راستا باید مسئولین ذی ربط تلاش لازم را بکنند.

وی اظهار داشت: با تسهیل در امور سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی، شهرک صنعتی در حوزه تخصصی فرهنگ و هنر و صنایع دستی ایجاد شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه باید ظرف مدت ۱۵ روز مجوز شهرک صنعتی تخصصی در استان صادر شود،گفت: قانون از دولت می خواهد تا نظارت،سیاست گذاری و تسهیل را به خوبی انجام دهد.

باقری با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی به دنبال حل مشکلات سر راه اخذ مجوزهای سرمایه گذاری و تولید هستیم،تاکید کرد: استاندار زنجان نگاهی اقتصادی در استان دارد و امیدواریم مشکلات را با برنامه ریزی و مدیریت خود حل کند.

وی افزود: باید حمایت بخش خصوصی قانونمند شود و تمام مشکلات فرا روی صنعت و تولید در استان به خوبی رصد و رفع شود. چرا که اگر موانع و مشکلات رفع نشود واحدهای تولیدی و صادراتی با کاهش تولید مواجه می‌ شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در استان زنجان برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال باید از ظرفیت های بخش های مختلف استفاده شود.

کد خبر: ۱۳۶٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha